Máme otevřeno

Na klinice platí zvýšený hygienický režim pro ochranu Vás – pacientů.

Klinika Premier Clinic funguje v plném provozu se zvýšeným hygienickým standardem. Provádíme standardní spektrum výkonů. S ohledem na to, že Premier Clinic je zdravotnické zařízení, je návštěva služeb naší kliniky možná i v době omezeného pohybu osob.

Máme otevřeno obrázek 1

Maximální ochrana klientů

Všichni naši zaměstnanci používají pro svojí, ale i Vaší ochranu respirátory alespoň typu FFP2 bez výdechových ventilů. Samozřejmostí je používání štítů, opakovaná dezinfekce prostor recepce a ordinací po každém klientovi. Používáme pouze dezinfekční prostředky, které likvidují patogeny včetně SARS-CoV-2. Tyto prostředky jsou navíc obměňovány, aby nedocházelo k resistenci mikro organismů. Používáme pouze profesionální lékařské dezinfekční prostředky.

Máme otevřeno obrázek 3

Speciální režim

Na objednání termínu a samotnou operaci jsme vytvořili nový systém objednání klientů tak, aby se jednotliví klienti na klinice Premier Clinic nepotkávali. Již před příchodem na kliniku jsou filtrování pacienti, kteří pocházejí z rizikových oblastí, mají zdravotní problémy nebo přišli do styku s rizikovými kontakty. Pro ošetření na naší klinice platí již zavedený režím ošetření pacientů pouze ve 100% zdravotním stavu. Toto je již však dlouhodobým standardem. Naše moderní budova Premier Clinic má označení LEED platinum. Veškerý vzduch přiváděný na operační sál a do dalších prostor kliniky prochází přes ultračisté HEPA filtery které, dokáží odstranit škodlivé částice až o velikosti 300 nanometrů. Vzduch na naší klinice je proto nezávadný a čistý.

Máme otevřeno obrázek 5

Možnost parkování přímo v budově

V případě zájmu Vám můžeme zarezervovat parkovací stání přímo v budově kliniky kdy je pak možné se přesunout výtahem bez kontaktu s okolím přímo do 1. patra kliniky.

Máme otevřeno obrázek 7

Online konzultace

Pro klienty kteří přes zvýšenou ochranu osob na naší klinice chtějí zůstat doma nabízíme možnosti online konzultací. Pro informace ohledně online konzultace nám napište na info@premier-clinic.cz

Máme otevřeno obrázek 9

Pokud trpíte příznaky SARS-CoV-2 (kašel, slabost, zvýšená teplota, bolest na hrudi, rýma) nebo jiného respiračního onemocnění prosíme přeobjednejte svůj termín pouze telefonicky bez návštěvy kliniky na tel. čísle +420 273136126.