Nemoc z prsních implantátů

Co je to breast implant illness neboli nemoc z prsních implantátů?

Snažili jsme se pro Vás sepsat důležité informace a klinické studie na základě kterých Vás chceme informovat o tomto médii diskutovaném onemocnění.

Co je Bii - breast implant illness neboli nemoc z prsních implantátů?

Už od roku 1960 se diskutuje o možném vztahu mezi prsními implantáty a různými onemocněními, která by mohly způsobovat. I když se čas od času objevují studie, které buď potvrzují nebo vyvracejí přítomnost těchto symptomů, jasná odpověď zatím chybí a otázka zůstává otevřená.

Pro soubor symptomů, které zažívají ženy se silikonovými prsními implantáty a věří, že jsou způsobeny těmito implantáty, se používá termín „breast implant illness“ (nemoc prsních implantátů). V poslední době se díky nárůstu počtu pacientek a komunikaci na sociálních sítích o této problematice stále více diskutuje.

Prémiová klinika

Využijte cenové zvýhodnění na jedné z nejvyhledávanějších klinik plastické chirurgie v ČR a na Slovensku. S více než 2 000 zákroky v celkové narkóze za rok se řadíme mezi největší poskytovatele plastické chirurgie v ČR.

Cenové zvýhodnění až 20 000 Kč

Výše slevy závisí na typu zákroku. Zákrok musíte podstoupit v termínu od června do srpna 2024. Sleva nelze sčítat s ostatními slevami nebo věřnostními programy Premier Clinic. Zvýhodněná cena platí u všech plastických chirurgů Premier Clinic

Počet termínů je omezený

Objednejte se na osobní konzultaci již dnes.  Nemáte v daný termín čas – využijte možnosti novinky – ONLINE KONZULTACE díky které získáte zhodnocení plastickým chirurgem zdarma na základě Vašich fotografií. Po online konzultaci již můžete rezervovat svůj letní termín operace, následně se můžete ještě objednat na osobní konzultaci nebo osobní konzultace s lékařem může proběhnout v den zákroku.

Příklady cenového zvýhodnění:

Nemáte čas na osobní konzultaci? Využíjte ONLINE konzultaci zdarma.

Termíny letního zvýhodnění jsou limitované, využíjte ONLINE konzultaci a zarezervujte si zvýhodněný termín mezi prvními.

Rezervujte si svůj termín v Premier clinic a splňte si svůj sen o novém dekoltu.