Prémiová klinika plastické chirurgie
phone-call

Léčba inkontinence laserem (léčba úniku moči laserem)

Účinný, bezbolestný zákrok bez hospitalizace a narkózy.

Cena zákroku od:

od 9 500 Kč

scalpel

TYP ZÁKROKU:

Ambulantní zákrok

cosmetic-surgery

Specializace:

Gynekologie

syringe

Anestezie:

Lokální anestezie

time

Délka zákroku:

beautiful

Rekonvalescence:

14 dní

Léčba inkontinence laserem je nová revoluční metoda, která řeší problémy s inkontinencí (únikem moči). V současnosti patří inkontinence celosvětově mezi poměrně častou poruchu, která dotyčnému způsobuje nepředstavitelnou psychickou újmu. Příčinou lehkého či středního úniku moči (inkontinence) u žen bývá zeslabení poševní sliznice nejčastěji způsobené zátěží – klasickým vaginálním porodem, výjimkou však nejsou ani ženy bezdětné. Další původ v samovolném úniku moči, jsou sedavé zaměstnání, vrozená dispozice, stárnutí, ztráta pružnosti.

Stresovou inkontinenci středního a lehčího rázu lze bezbolestně, jednoduše, bez nutnosti chirurgického zásahu vyřešit za pomoci CO2 laserového přístroje.

Proč metoda s CO2 laserem?

Dříve se potíže s inkontinencí řešily pouze operativně v celkové narkóze. Docházelo k vleklým rekonvalescenčním procesům, problémům s hojením, následným bolestivým stavům.
Za použití CO2 laseru není nutná anestezie ani narkóza, je zabráněno krvácivosti, výhodou je rychlé zhojení, bez negativních rizik a porušení okolní tkáně, zároveň snížení zátěže na organismus.

Zákrok je ambulantní, neinvazivní, s vysokou účinností. Za pomoci CO2 gynekologické laserové hlavice je laserový paprsek nasměrován poševní stěnou do míst k močové trubici a měchýři. Laserový paprsek pomáhá stimulovat vytváření nové okolní kolagenové tkáně, dochází k upevnění podpory močového měchýře, což poté nedovoluje propouštění samovolného úniku moči. Zákrok zabere přibližně půl hodiny a následné aktivity, ať už pracovní či společenské, nejsou ničím omezovány. Zlepšení je patrné již po 1. zákroku!

play-button (1) Play Video

Vysokovýkonný a stabilní pulz CO2 laseru umožňuje na míru dávkovat energii pro zaručení kvalitního, efektivního, ale hlavně bezpečného ošetření. V dnešní době patří k nejúčinnějším ošetřením v esteticko-gynekologické medicíně pro svoji bezpečnost, bez nutnosti chirurgických zásahů, s efektem obnovení kolagenových a elastinových vláken v poševní oblasti. Konečný výsledek kolagenu neogeneze je zmenšení a stažení vaginální sliznice a tkáně a navrácení normální funkce kontinence. Zákrok lze kombinovat s jinými estetickými nebo gynekologickými ošetřeními.

Proč léčba CO2 laserem

- učinek již po prvním ošetření - protizánětlivý a posilující účinek v poševní oblasti - neoperační zákrok bez krvácení, odpadá nutnost antibiotik, analgetik - bez nutnosti hospitalizace, rekonvalescence či nežádoucích projevů - stimulace buněk pro zvětšení (zbytnění) poševní sliznice - komfortní ošetření - nebyly zaznamenány žádné vedlejší účinky

Zákrok probíhá ambulantně, bez anestezie, u citlivějších pacientů lze použít znecitlivující krémy. Do poševní oblasti je zavedena velmi úzká patentovaná hlavice CO2 laseru, laserový paprsek působí na stimulaci a syntézu nových kolagenových vláken v poševní oblasti a močové trubici, které napomáhají ke stažení a zpevnění spodní části močového měchýře.

Po cca 30min. zákroku odchází pacient bez potíží domů nebo do práce.

Svěřte se do péče prémiové kliniky plastické chirurgie

• Zánět, akutní infekce, bakteriální dermatitida
    • Onkologická onemocnění
    • Cévní nemoci, křečové žíly, trombózy
    • Srdeční potíže, kardiostimulátor v těle

Každý zákrok je vždy nutné zkonzultovat s ošetřujícím lékařem, který s Vámi probere postup ošetření a posoudí způsobilost k zákroku.

Pro posílení svalů pánevního dna, snížení vnitřního tlaku na břicho, stimulace tvorby kolagenu v poševní stěně, a tím navrácení prokrvení, pružnosti, zvlhčení a posílení imunity je léčba inkontinence laserem absolutně bezpečná a šetrná pro organismus. Vždy je však dobré znát, kdy není zákrok vhodný.

Výsledky jsou viditelné okamžitě. V průběhu 1–3 měsíců dále dochází k růstu kolagenových buněk. Ošetření léčby inkontinence vyřeší samovolný únik moči, navíc pacientka dosáhne zintenzívnění intimního prožitku v sexuální oblasti zpevněním pánevního dna, zvýšeným zvlhčením pochvy. Po zákroku zesílí imunitní systém v pochvě, a tím se docílí eliminace kvasinkových mikroorganismů, vaginálních infekcí a zánětlivých procesů močových cest.

Doporučujeme absenci pohlavního styku asi 5 dnů, koupání ve vaně 2 dny. Vhodná kontrola je měsíc po zákroku. Při nutnosti je možné opakování zákroku.

Každá příčina má řešení. Abyste se nemuseli trápit při každém kýchnutí, poskočení, smíchu nebo milování, je pro Vás laserová léčba inkontinence s profesionální péčí tím pravým. Pokud raději volíte trauma a omezujete se, nebo Vás trápí stud, nejste v tom sami! Příjemnější je však problém vyřešit a žít plnohodnotný život.

Zavolejte mi

Vyplňte e-mail nebo telefon a my Vám zavoláme zpět.

Využijte nezávazné konzultace

Více o Premier Clinic

The tabs are working. Please, note, that you have to add a template to the library in order to be able to display it inside the tabs.