Vaginální rejuvenace – remodelace pochvy

Obrovský průlom v laserové technologii zaznamenáváme v dnešní době při ošetřeních intimních oblastí u žen, které se dosti často potýkají s několika problémy, jako jsou ochabnutí pánevního svalstva, snížení poševních stěn, s tím spojená stresová inkontinence (nedostatečné zadržování moči), vaginální atrofie, nedostatečné zvlhčení pochvy z důsledku vaginálních porodů, období menopauzy (přechodu) nebo vlivem stárnutí, kdy dochází ke ztrátě elasticity, zvýšené citlivosti v poševní oblasti, svědění, kvasinkovým infekcím, zánětům, pálení, apod., což vede ke zhoršení sexuálního života a neplnohodnotného vztahu.

Nejjednodušším a nejefektivnějším řešením všech těchto potíží je vaginální rejuvenace – zúžení, zpevnění a zvýšení pružnosti pochvy a poševního vchodu.

Proč právě vaginální rejuvenace s CO2 laserem?

CO2 laser FRAXIS s aplikátorem Gynolaser využívaný k bezbolestnému ošetření je vysokovýkonný, prémiový, se stabilním pulzem a variabilní účinností. Je nejpoužívanějším laserem v estetické a gynekologické medicíně bez poškozování okolní kožní tkáně, bez nutnosti anestezie nebo narkózy, snižuje krvácivost, a tím zatížení organismu, navíc bez vedlejších rizik.

Trpíte inkontinencí, opakovanými vaginálními záněty nebo jen chcete zlepšit svůj sexuální prožitek? Pro tyto případy je zde bezoperační ošetření Fraxis Gynolaser, které provádíme na naší klinice Premier Clinic na Praze 1.

Vaginální laserová rejuvenace neboli funkční obnovení pochvy je zákrok ambulantní, neinvazivní, pacientka se může hned zapojit do každodenního života. Není nutná hospitalizace ani rekonvalescence. Ošetření probíhá za místního znecitlivení. Principem aplikace frakčního CO2 laseru je stimulování tvorby vlastních kolagenových a elastinových vláken uvnitř pochvy, a tím obnovení pevnosti vaginální oblasti, upravení poševní mikroflóry, posílení lubrikační činnosti, regenerace i imunity. Základem frakčního rozdělení laserového paprsku je jeho světelný průnik do hlubších vrstev kůže s minimem poškození epidermu. Jemné pulzy CO2 laseru napomáhají díky přeměně světelné energie na tepelnou obnovovat novou tkáň, která způsobuje vypnutí vazivových poševních vláken, zvýšení elasticity a následné zúžení pochvy.

Ve srovnání s jinými operativními metodami omlazování je zákrok nekrvácivý, trvalý, bezbolestný, bez nutnosti chirurgického zásahu. Probíhá v krátkém časovém úseku a nezatěžuje organismus. Kromě estetického hlediska, má vaginální rejuvenace i charakter psychologický, zvýšením sexuálního libida, zkvalitněním a zintenzívněním intimních prožitků umocňuje hodnotu sexuálního partnerského života. V dnešní době patří k nejúčinnějším ošetřením v esteticko-gynekologické medicíně, s efektem obnovy kolagenových a elastinových vláken ke zpevněné a zúžené vnitřní oblasti pochvy. Zákrok lze kombinovat s jinými estetickými ošetřeními.

• Okamžitý účinek s dlouhotrvajícím efektem
  • Bez nutnosti anestezie
  • Exkluzivní vysokovýkonný laserový přístroj FRAXIS GYNOLASER
  • Rychlá hojivost bez jizev
  • Bezpečný a komfortní ambulantní zákrok
  • Protizánětlivý a posilující účinek v poševní oblasti
  • Neoperační zákrok bez krvácení, odpadá nutnost analgetik
  • Bez nutnosti hospitalizace a rekonvalescence
  • Nebyly zaznamenány vedlejší rizikové účinky

Zákrok trvající asi půl hodiny probíhá ambulantně, bez anestezie, u citlivějších pacientek lze použít znecitlivující krémy. Do vnitřní části pochvy je zavedena speciální velmi úzká hlavice CO2 laseru (tzv. GynoLaser hlavice určená přímo pro gynekologická ošetření), laserový paprsek působí na stimulaci a syntézu nových kolagenových vláken, které napomáhají ke stažení a zpevnění poševní oblasti. Po zákroku odchází pacientka bez potíží domů.

Vytvořením přirozeného PH faktoru docílíme snížení zánětlivých vaginálních procesů, zúžením a zpevněním poševní oblasti dosáhneme zlepšení sexuálního života, upravení kontinence i poklesu dělohy. Přesto, že jde o šetrný a rychlý zákrok, který je bez potíží snášen, je i u něho nutné lékařské posouzení ke způsobilosti. Kontraindikace:

• Zánět, akutní infekce, bakteriální a venerologická onemocnění
  • Onkologická onemocnění včetně rakoviny kůže
  • Porucha krvetvorby
  • Cévní nemoci, křečové žíly, trombózy
  • Srdeční potíže, kardiostimulátor

Každý zákrok, byť neinvazivní, je vždy nutné zkonzultovat s ošetřujícím lékařem.

Efekt je viditelný hned, ale v průběhu 2–3 měsíců se vlivem dalšího růstu kolagenových buněk ještě maximalizuje. Vaginální rejuvenací se dosáhne pevné a pružné sliznice, ošetření pomůže při léčbě stresové inkontinence, pacientka dosáhne zintenzívnění sexuálního cítění zpevněním pochvy a pánevního dna, zvýší se sekreční činnost pochvy. Zesílením imunitního systému v pochvě dochází k eliminování kvasinkových mikroorganismů, vaginálních infekcí a chronických zánětlivých procesů. Pro maximální účinek lze ošetření opakovat až 3x s měsíčním intervalem. Prvních 5 dnů není doporučován intimní styk, koupání v bazénu, vaně, návštěva solárií. Poté již bez omezení.

Neexistuje žena, která by aspoň jednou nezažila na vlastní pochvě některý zde popisovaný zdravotní či indispoziční problém. Někdy pomůže medikament, někdy koupel v bylinkách, ale nevyřeší to chronický zánět, poševní dyskomfort, uvolněnou poševní stěnu, nekvalitní sexuální život. Chápeme Vaše potíže a jsme připraveni je vyřešit a pomoci Vám ke kvalitnímu plnohodnotnému životu.

Ceník ošetření

• Zpevnění vnitřního ženského genitálu LOTUS GynoLaser – laserová vaginální rejuvenace, léčba inkontinence 9 500 Kč/1 ošetření, 19 500 Kč/3 ošetření